حساب مدیریت شده گوگل ادرودز

حساب مدیریت شده گوگل ادوردز چیست و برای چه کسانی مناسب است؟ اگر با محیط ادوردز آشنایی کامل نداشته و زمان کافی برای مدیریت کمپین‌های خود را ندارید؛ چنانچه نیاز به مشاوره تخصصی کارشناسان ادوردز دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از پلن‌های مدیریت شده گوگل ادز نیوسان‌وب است.

در اکانت مدیریت شده، کارشناسان نیوسان‌وب با توجه به خدمات و نیاز مشتری، اقدام به ساخت کمپین، مدیریت تبلیغات، تحلیل گزارش و بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی می‌نمایند. از این رو به نوعی می‌توان گفت که شما در این حالت، یک دستیار دارید که به مدریت حساب گوگل ادوردز شما می‌پردازد. به این ترتیب، با توجه به اینکه از این دستیار از تخصص کافی هم در این زمینه برخوردار است، در بهترین حالت ممکن برای کسب بازدهی حداکثر شما از تبلیغات کسب و کارتان فعالیت می‌کند.

تبلیغات موتور جستجوی گوگل

تعرفه تبلیغات حساب مدیریت شده گوگل‌ادوردز نیوسان‌وب به شرح زیر است:

پلن 30 دلاری

30 دلار

21,600,000 ریال

پلن 50 دلاری

50 دلار

34,200,000 ریال

پلن 100 دلاری

100 دلار

66,000,000 ریال

چگونگی فعال کردن حساب مدیریت شده گوگل‌ادوردز

برای فعال شدن حساب مدیریت شده گوگل ادوردز پس از انتخاب یکی از پلن‌های بالا، ابتدا با این مجموعه تماس بگیرید. پس از تماس، در صورت اطمینان از برقرار بودن پلن‌های موردنطر، با افزودن آن گزینه به سبد خرید و پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین، منتظر تماس کارشناسان نیوسان‌وب باشید تا جهت فعال کردن حسابتان، مشاوره‌ها و پشتیبانی‌های لازم انجام شود.

پس از فعالسازی حسابتان، رابط انتخابی نیوسان‌وب ما که مدیریت حسابتان را بر عهده خواهد داشت، هماهنگی‌های لازم را در بازه زمانی موردنیاز، بر عهده خواهد داشت.

توجه کنید در صورتی که توانایی مدیریت حسابتان را به صورت شخصی دارید، می‌توانید از گزینه دیگر یعنی حساب اختصاصی گوگل‌ادز که برای تبلیغات در گوگل توسط نیوسان ‌وب در نظر گرفته شده است، استفاده کنید.