تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز

همه شما با موتور جستجوی گوگل آشنا هستید. گوگل را در واقع غول موتورهای جستجوگر می‌نامند. اگر در نتایج جستجوی این موتور رده‌های بالا را داشته باشید، می‌توانید مشتریان بیشتری را به سایت خود جذب کنید و خدمات خود را بیشتر به آنها نشان دهید. این را هم باید بدانید که قرار گرفتن در این رتبه‌های بالا کار راحتی نیست و برای آن باید ماه‌ها و شاید سال‌ها تلاش کنید. باید محتوای خوب بسازید، و از نظر سئو نیز سایتتان را ارتقا دهید. اما آیا باید همیشه این همه زحمت بکشید و زمان زیادی صرف کنید تا جایی در رنکینگ بالای گوگل داشته باشید؟ خوشبختانه پاسخ خیر است. اما چگونه؟
در پاسخ به سوال بالا باید گفت که یکی از منابع درامد این غول موتورهای جستجوگر، ارسال آگهی‌های درخواستی در رده‌های بالای نتایج سرچ است. این مساله یک راه سریع و ساده برای دیده شدن نزد مخاطبین خاصتان است. در واقع باید گفت تبلیغات در گوگل یا گوگل ادورز (Google Adwords) هدفمندترین نوع تبلیغات زودبازده برای جذب مشتری و در نهایت کسب درآمد بیشتر می‌باشد.
تبلیغات موتور جستجوی گوگل

خدمات تبلیغات گوگل ما به دو بخش اصلی زیر دسته‌بندی می‌شوند که برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده هزینه پلن‌های ارائه شده هر یک، می‌توانید روی لینک‌های زیر کلیک کنید.


چگونگی فعال کردن حساب گوگل‌ادوردز

اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان در گوگل تبلیغ کرد، باید گفت که امکان ساخت اکانت ادوردز و شارژ آن با داشتن حساب ارزی امکان پذیر است. اما همانطور که می‌دانید، به دلیل‌های تحریم‌های اعمال شده این امکان به آسانی وجود ندارد. به همین دلیل برای اینکه متقاضیان تبلیغات در گوگل بتوانند از این قابلیت ویژه گوگل استفاده کنند و با صرف هزینه مناسب، خدمات خود را در رتبه‌های بالای موتور جستجوی گوگل نمایش دهند؛ یا اینکه تعداد نصب اپلیکیشن خود را افزایش دهند، نیوسان‌وب با سالها سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات تخصصی تبلیغات در خدمتشان است.

گوگل ادز چیست؟

وقتی وبسایت خود را در گوگل تبلیغ می‌کنید، آدرس آن در نتایج سرچ گوگل در صفحه اول موتور جستجو قرار می‌گیرد. در این صورت در کنار لینک سایتتان یک برچسب به شکل انگلیسی "Ad" یا با کلمه فارسی "آگهی" نمایان می‌شود. به این ترتیب شانس شما برای بیشتر دیده شدن بالاتر می‌رود و در نهایت بازدهی کسب و کار شما هم افزایش می‌یابد. به عنوان مثال تبلیغات وبسایت‌های متقاضی مشتری برای رزرو هتل در اصفهان در تصویر زیر را مشاهده کنید. همانطور که می‌بینید، برخی از آنها توانسته‌اند با این روش در نتایج بالای صفحه جستجو قرار بگیرند. تبلیغات موتور جستجوی گوگل

در تبلیغ اپلیکیشن هم پیشنهاد نصب اپلیکیشن توسط گوگل پلی در رده‌های اول و به صورت هدفمند برای کاربران به نمایش در می‌آید تا در صورت تمایل نصب کنند. در این نوع تبلیغ در صورت نصب اپلیکیشن توسط کاربر، هزینه آن از بودجه متقاضی این نوع تبلیغ کسر می‌گردد. برای مشاهده جزئیات بیشتر در خصوص این نوع تبلیغ می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:


امکانات گوگل ادوردز نیوسان‌وب

تبلیغات در گوگل به دو شکل زیر توسط نیوسان‌وب ارائه می‌شود:
  • حساب اختصاصی گوگل ادز
    حساب اختصاصی گوگل ادز برای مشتریانی که آشنایی کامل با گوگل ادوردز دارند، پیشنهاد می‌شود.
  • حساب مدیریت شده گوگل ادز
    حساب مدیریت شده گوگل ادز، برای کسانی مناسب است که آشنایی یا زمان کافی برای مدیریت مستقیم حساب خود را ندارند.