خدمات مشاوره، آموزش رایگان و پشتیبانی

بخش با اهمیتی از خدمات نیوسان‌وب، مشاوره و پشتیبانی در خصوص خدمات ارائه شده است. آموزش‌های لازم جهت بهره‌گیری از خدماتی که ارائه می‌دهیم، رایگان است. نیوسان‌وب مفتخر است که به مشتری‌های خود در این خصوص مشاوره رایگان ارائه می‌دهد.

انجام پشتیبانی در قالب پنل‌های سفارش داده شده هم تا یک ماه رایگان انجام می‌گیرد. در هر صورت، در خصوص مشکلات احتمالی که ممکن است در طراحی یا برنامه‌نویسی به وجود آید و در واقع نشانگر نقص در برنامه نویسی و طراحی باشد، این مشکل تا یک سال رایگان برطرف می‌گردد.

در هر حال این را هم در نظر داشته باشید که چنانچه در صدد ارتقای پنل انتخابی به پنل‌های دیگر یا امکانات سفارشی هم دارید، طراحی، برنامه‌ریزی و برنامه‌نویسی‌های لازم جهت پشتیبانی و تامین نیازمندی‌های شما طی یک قرارداد جدید انجام می‌شود. لازم است در این خصوص از راه‌های ارتباطی در نظر گرفته شده در سایت، با ما تماس بگیرید.

در پایان باید گفت، چنانچه در حال حاضر وبسایتی هم دارید که برای اهداف خاص شخصی یا تجاری و همچنین بهینه‌سازی در موتورهای جستجو نیاز به تغییراتی دارد، مشاوره و این خدمات هم در کنار هم توسط نیوسان‌وب ارائه می‌شود. برای شرایط همکاری هم می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در کنار همه موارد ذکر شده در توضیحات بالا، مقالات آموزشی رایگان نیوسان‌وب در خصوص طراحی سایت، برنامه نویسی، سئو و سایر زمینه های مرتبط در دسترس عموم قرار گرفته است تا بتواند به این دسته مخاطبین هم کمک کند.

در کنار تماس تلفنی با مجموعه نیوسان‌وب، با استفاده از راه‌هایی مچون وتساپ، تلگرام و شبکه‌ها اجتماعی و همین‌طور بخش تماس با ما می‌توانید با ما ارتباط برقرار کنید. همچنین در صورتی که سوالی در خصوص مقالات ارائه شده دارید، در قسمت نظرات که در پایین همان مقاله قرار گرفته است، می‌توانید آن را مطرح نمایید. پاسخگویی به سوالات شما، در اسرع وقت انجام خواهد شد.