هزینه سئو و تولید محتوا

برای داشتن وبسایتی که در رتبه‌های برتر نتایج جستجو یا سرچ گوگل قرار گیرد و بتوانید مشتری‌های بیشتری را جذب کرده یا خدمات خود را بیشتر در معرض دید عموم قرار دهید، لازم است که اصولی را در زمینه محتوای استاندارد، طراحی، سئوی داخلی و خارجی وبسایت خود انجام دهید. در پنل‌های زیر می‌توانید هزینه سئوی سالانه و ماهانه‌ای که نیوسان وب ارائه می‌دهد را مشاهده کنید:

پنل ماهانه

خدمات سئو

تعداد 4 محتوا در ماه

70,000,000 ریال


پنل ویژه سالانه

خدمات یک‌ساله سئو

تولید 4 محتوا در ماه

680,000,000 ریال


علاوه بر خدمات سئوی ارائه شده در بالا، نیوسان‌وب در زمینه تولید محتوا هم فعالیت دارد. نیوسان‌ب توسط تیم تولید محتوای استاندارد و با به کار بردن کلید واژه‌های مورد نیاز مشتری و هر حرفه یا صنعت، مقالات یا محتواها را تولید می‌کند. هزینه تولید محتوا برای هر مقاله 1000 کلمه‌ای، برابر با 500,000 ریال است. هزینه تولید محتوا با به کارگیری اصول سئو هم برابر با 1000,000 ریال می‌باشد.

شاید بخواهید بدانید که محتوای استاندار از نظر سئو، چه ویژگی‌هایی باشد داشته باشد. در اینجا برخی از آنها را به شکل مختصر ذکر می‌کنیم:

- متن خوب باید طبیعی جلوه کند؛ شما برای مخاطب انسان دارید محتوا تولید می‌کنید، نه ربات گوگل. در واقع رمز موفقیت در سئو که باید در نظر داشته باشید این است سعی کنید محتوای با کیفیتی تولید کنید. متنی که مخاطب به آن علاقه نشان دهد و سایت های دیگر را هم مجاب کند تا به دلیل محتوای پر بار به آن لینک بدهند.
- تکرار بیش از حد واژه‌های کلیدی که در برخی از متن‌ها دیده می‌شود، می‌تواند منجر به طبیعی جلوه نکردن محتوا شود.
- ترکیب بندی صحیح، ساختار مناسب و روان نوشتن در نوشتن مقالات و محتواها باید رعایت شود. گوگل روز به روز سعی در شبیه‌سازی ربات خزنده خود با انسان می‌کند. پس همه هدف شما باید درگیر کردن بیشتر مخاطب با مطالب خوب و کاربردی باشد؛ نه مطالب تصنعی که مخاطب را سر در گم کند.
- تصاویر متناسب، تگ‌های لازم، متاتگ‌ها، ریسپانسیو بودن و attribute های مناسبی که باید به کار گرفته شوند تا دقیقا نوع محتوای متن، عکس، فیلم، لینک و ... به ربات خزنده‌ی گوگل شناسانده شود، از دیگر مواردی است که باید رعایت شود.
- مقدمه مناسب، ارتباط محتوایی متن و پاراگراف‌ها و بخش‌های مختلف محتوا و در نهایت بازخوردگیری از مخاطب هم اهمیت زیادی دارد.
در کنار همه اینها طراحی مناسب سایت به نحوی که امکان پیاده شدن نکات سئو وجود داشته باشد هم باید مورد توجه قرار گیرد. تحلیل وبسایت و داده‌های حاصل از آمارهای وبسایت، بررسی و آنالیز رقبا و ... هم از جمله نکاتی است که باید در تولید محتوای مناسب بر اساس اصول سئو، مورد توجه باشد تا اینکه بتوانید رتبه خود را در گوگل بهبود ببخشید.