خدمات سئو، تبلیغ گوگل ادز و آموزش رایگان طراحی سایت

نیوسان‌وب با ارائه خدمات در خصوص طراحی سایت، برنامه‌نویسی، تولید محتوا، سئو، تبلیغات گوگل ادوردز (گوگل ادز)، آموزش‌های رایگان طراحی سایت و سایر زمینه‌های مرتبط مانند مشاوره و پشتیبانی برای افزایش بازدهی وبسایت شرکتی، فروشگاهی، تجاری و شخصی فعالیت دارد. این مجموعه راه‌هایی را پیش روی متقاضیان می‌گذارد که هر یک توسط کارشناسان با تجربه و طراحان زبده خود که تجارب ارزنده را طی سال‌ها فعالیت مستمر و به روز کردن مداوم اطلاعات خود با تکنولوژی‌های بهینه در این زمینه‌ها کسب کرده‌اند، در اختیار شما قرار می‌دهد.

در کنار خدمات شرح داده شده در بالا که با صرف هزینه معقول و مناسب، توسط مشتری‌ها انجام می‌شود، آموزش‌های رایگان طراحی سایت، برنامه‌نویسی، سئو و سایر زمینه‌های مرتبط هم در وبسایت نیوسان‌وب ارائه می‌شود. برای دسترسی به این آمورش‌ها که شامل طراحی سایت و برنامه‌نویسی هستند، می‌توانید به لیست مقالات ما مراجعه کنید.

هدف نهایی نیوسان وب این است که همچون خورشیدی بر زوایای تاریک و ناپیدایی که سبب می‌شوند تا به دلیل عدم بهره‌گیری صحیح و یا اشتباه از فضای وب و اینترنت، ایده‌ها تجاری نشده یا ارتباط مناسبی بین مخاطب (مشتری) با صاحبان کسب و کار برقرار نشود، بتابد. به این ترتیب، ضمن شناسایی اشتباهات رایج در سئو، تعیین نقاط ضعف طراحی سایت و ... اقدام به حل آن توسط کارشناسان زبده انجام شئه و در نهایت افزایش درامد و شهرت را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

09124640064

در ادامه تعرفه یا هزینه‌های طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی، سئو و تبلیغات گوگل ادز به صورت کلی ذکر شده است. برای دیدن گزینه‌ها و جزئیات بیشتر می‌توانید به لینک هر بخش مراجعه نمایید.

وبسایت شرکتی

پنل اول
70,000,000 ریال
پنل دوم
100,000,000 ریال
پنل سوم
135,000,000 ریال
بیشتر

وبسایت فروشگاهی

پنل اول
190,000,000 ریال
پنل پیشرفته
340,000,000 ریال
پنل ویژه
از 550,000,000 ریال
بیشتر

سئو و محتواسازی

پنل ماهانه
70,000,000 ریال
پنل ویژه سالانه
680,000,000 ریال
تولید محتوا
بیشتر

تبلیغات گوگل

حساب اختصاصی
مدیریت شده
تبلیغ اپلیکیشن
بیشتر

طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی توسط ASP.NET CORE

اگر قصد دارید که یک سایت شرکتی جهت معرفی خدمات خود و تداوم ارتباط با مشتریانتان داشته باشید، چنانچه می‌خواهید سفارش طراحی یک سایت فروشگاهی برای فروش آنلاین محصولاتتان بدهید و یا نیاز به هر نوع سایت برای کسب و کار یا ایده‌هایتان دارید، می‌توانید از نیوسان وب آن را درخواست نمایید. در واقع هدف ما در این مجموعه، یافتن ارتباط بهتر بین شما و جامعه هدفتان با روش‌های مدرن و به روز است.

در حال حاضر طراحی وبسایت نیوسان‌وب توسط ASP.NET Core و زبان برنامه‌نویسی #C انجام می‌شود. این پلتفرم، آخرین تکنولوژی مایکروسافت در این زمینه است. سرعت و قدرت بالا از ویژگی‌های منحصر به فرد وبسایت‌های طراحی شده با آن است که توانسته است. به این ترتیب، ASP.Net Core توجه بسیاری از طراحان وب را از سرتاسر جهان به خود جلب کند. در واقع ASP.Net Core با داشتن حمایت شرکت بزرگی مانند مایکروسافت و به‌روزرسانی مداوم در قالب تکنولوژی‌هایی همچون MVC، Razor pages، Blazor و ... از محبوبیت بالایی برخوردار شود. راحتی کار با سایت‌های طراحی شده توسط این تکنولوژی‌ها به همراه آموزش‌ها و پشتیبانی‌های دائم نیوسان‌وب از مشتریان خود سبب شده است تا هیچ‌گونه نگرانی از بابت بکارگیری آن برای مشتریان عزیز ما وجود نداشته باشد. در ضمن، آموزش‌های رایگان هم در وبسایت نیوسان‌وب فراهم شده است تا مخاطبین ما در صورتی که به صورت اختصاصی به طراحی سایت می‌پردازند، بتوانند از آن بهره بگیرند و از صفر تا مرحله قابل قبولی پروژه‌هایشان را پیش ببرند.

سئو، تولید محتوا و تبلیغات در گوگل

گاهی یک سایت دارید اما مشکل شما این است که در موتورهای جستجوگر و به ویژه گوگل، رتبه ندارید. یا حتی ممکن است رقابت شدیدی در زمینه فعالیت شما بین رقبایتان وجود داشته باشد. در این حالت هم نیوسان‌وب با روش‌های مناسب در خدمت شماست. در واقع ما با بررسی نیازهای واقعی شما و زمان در نظر گرفته شده برای رسیدن به هدف، تحلیل رقبا، و روش‌های آزموده شده، به شما کمک می‌کنیم تا گام‌هایتان را در این مسیر استوارتر و با برنامه‌تر بردارید. تولید محتوای استاندارد، بهینه سازی سایت از نظر سئو برای موتورهای جستجو، تبلیغات در گوگل و ... به روز بودن مطابق الگوریتم موتورهای جستجوگر و به ویژه گوگل از جمله خدمات دیگری است که ما در این زمینه ارائه می‌دهیم.

پشتیبانی و مشاوره

در کنار خدمات سئوی سایت یا بهینه‌سازی رتبه در موتور جستجو و تولید محتوای استاندارد برای آن، و همچنین تبلیغات در گوگل به همراه مشاوره در خصوص وبسایت موجود و رفع عیب و ایرادهای آن هم از دیگر مواردی است که توسط نیوسان‌وب ارائه می‌شود. در هر صورت چنانچه به راهنمایی یا مشاوره در خصوص هر یک از این خدمات دارید، می‌توانید به روش‌های مختلفی که در بخش تماس با ما از وبسایت نیوسان‌وب در اختیار شما قرار گرفته است، تماس حاصل نمایید. تا راهنمایی‌ها و هماهنگی‌های لازم در این خصوص نیز انجام شود.

آموزش رایگان طراحی سایت، برنامه‌نویسی و سئو

در موارد سه گانه بالا، خدمات نیوسان‌وب که با صرف مقداری هزینه در دسترس عموم هستند ارائه شده است. در کنار همه اینها نیوسان‌وب تصمیم دارد تا آموزش‌های رایگان طراحی سایت، برنامه‌نویسی و سئو را نیز ارائه کند. این آموزش‌ها در قالب مقالاتی که گاهی با فیلم‌های آموزشی نیز همراه هستند، ارائه می‌شود. این بخش به صورت پیوسته، با ارائه مقالات مختلف به روزرسانی خواهد شد. این مقالات به طور کلی شامل آموزش‌های html، css، bootstrap، javascript، C#، asp.net core، ef core، sql servar و ... است. البته ذکر این نکته لازم است که این بخش، در صورت لزوم سایر موارد و تکنولوژی‌های طراحی سایت‌ها را هم در بر خواهد گرفت.

روش استفاده از خدمات نیوسان‌وب

برای استفاده از خدمات نیوسان‌وب می‌توانید روی بخش خدمات در بالای همین صفحه کلیک کنید. در این حالت، پس از افزدن خدماتی که نیاز دارید به سبد خرید، می‌توانید با تایید صورتحساب و به صورت آنلاین نسبت به پرداخت هزینه اقدام کنید. روش‌های دیگر ارتباط با ما عبارتند از: تماس تلفنی، واتساپ، ایمیل و بخش تماس با ما. البته در نظر داشته باشید که برای استفاده از خدمات ما، ابتدا باید در سایت ثبت نام کرده باشید و ایمیل خود را هم فعال کرده باشید.

آخرین مقالات آموزشی
نگاهی عمیق‌تر به مفاهیم پایگاه داده
ذخیره‌سازی داده‌ها توسط مشی فایلینگ
آموزش برنامه‌نویسی به زبان دارت (بخش 2)
آموزش برنامه نویسی به زبان دارت (بخش 1)

نیوسان‌وب را به دوستانتان معرفی کنید و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.